Jeden den Jáchyma mrňouskoviče

22. července 2007 v 23:22 | -JM- |  Mrňousek
Nový fotoaparát stále ve střehu, to nemohlo skončit jinak než obrázkovým blogem.

Kvalita snímků je ovlivněna samozřejmě novostí přístroje. Svádí mě to mačkat různá nastavení a fotím v naprosto neregulérních podmínkách, které žádný kompakt nemůže zvládnout. Ale pojďme do toho.

1. Ráno silně pršelo. Jelikož mrňous vstával ale v pět, po osmé byl již značně nepříčetný. Vyvenčení bylo akutní, a tak jsme vyrazili vyzkoušet koloniál.

Cestou jsme minuli stavbu kousek od nás, kterou soukromě označuji jako zámek Rudná.
Nechtěl bych tam vytírat a mýt okna.
2. Jášík mi zákeřně na chvilku v golfkách usnul, ale cestou z obchodu jsem ho probral. V dešti a chladném větru byl naprosto nadšen. Běhal po spojovacích uličkách.
Docela silný déšť si prosím do snímku domyslete.
3. Po poledním vyspání následovala obligátní krátká vycházka na lepší probuzení. Při té příležitosti jsem pro úplnost vyfotil ještě hrad Rudná, též za rohem od nás. Již nepršelo. Jak vidíte, v určitém smyslu tu ta architektura není nudná :-)
Nemůžeme se dočkat, až tuto lokální zajímavost mrňousek začně oceňovat a stane se pevným bodem vycházek.
4. Následoval rodinný výpad do krámu. Napřed stačil na uklidnění košík s volantem. Když se začaly probouzet první protesty, houska učinila řidiče šťastným.
Veškeré pečivo jí od rohů. Čím více rohů, tím lepší pečivo.
5. I když jsme se vrátili až chvilku před večeří, nelenil jsem a provedl ještě výpad na hřiště. Byl krásný večer. Šmrďola byl již duchem málo přítomen. Tváří v tvář prolejzačkám přesto ještě hrdinně půl hodinu lezl nahoru a dolů. A na závěr předvedl ještě i svůj nadšenecký běh: trochu se přikrčí, běží co to dá na pokraji pádu a šťastně při tom huláká. Ale bylo vidět, že se už sotva motá a je to spíš ze zvyku :-)
Vlastně už spím, ale asi jsem nadšen.
6. Momentku z večeře jsem fotil vlastně už v sobotu, ale je to každý den stejné, tak snad OK.
Na závěr je vždy sušenka za odměnu. Konzumuje ji ležérním způsobem, jakým dospělí si dávají po jídle kafe a cigárko.
A to je jenom část zážitků z naší mrňouskovské neděle. Splnila svůj hlavní účel: Jáchym po večeři poměrně rychle a tvrdě odpadl.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 trinity trinity | E-mail | Web | 23. července 2007 v 0:16 | Reagovat

tak vam to pekne foti ten ixus :) mozna bych rekla o neco lip nez to casio :) nejspis ste chybu neudelali :)

2 hablina hablina | Web | 23. července 2007 v 8:07 | Reagovat

Bezva fotečky. Ta podnikatelská architektura se jednou zapíše do dějin.

3 jm jm | 23. července 2007 v 9:15 | Reagovat

Trinity: Doufám, že bude šance, abys dala nějaký postřehy. Jinak uživatelsky jsem velice spokojen: malej, docela těžkej (ty ostatní byly též kovové, ale strašně lehké, nemělo to ale seriozní dojem), ovládání velice příjemné, opičky skutečně zábavné (třeba to zdůraznění jedné barvy a zbytek čb mě fakt baví), má to hledáček i repráček (pohoda klídek tabáček:-), při videu se dá (digitálně) zoomovat.

Trošku nás zarazilo jenom, že to neumí nabíjet celej foťák, musí se vyndat baterka. Z toho mám značný obavy, kdy zničíme ten držák. Docela velký mínus, ale zatím jediný.

Hablina: Pro ten hrad mám dost slabost. Dle mého má romantický kýč docela pozitivní význam, hlavně pro děti. Když si vzpomenu, jak se mi líbil nekonečně hrádek na nádraží, to byl svátek vždycky se tam jít podívat. Navíc tohle je evidentně přiznaná sranda, není to žádná pevnost, jeden dům v řadě, průhledný plot (je to sídlo firmy, není to asi obytné nebo ne jen obytné). Dovedu si taky představit, že je to snadné pro orientaci, když si domlouváš jednání - hledejte hrad:-)

4 Chachina Chachina | 23. července 2007 v 10:32 | Reagovat

To jsou ale pěkné fotky, ten foťák musí být fakt super.

5 Chachina Chachina | 23. července 2007 v 10:32 | Reagovat

Ten hrádeček je úžasný, jako malá bych si do těch míst určitě chodila hrát na princezny :-))

6 jm jm | 23. července 2007 v 13:49 | Reagovat

ch: jsem rád, že mi někdo rozumí ohledně toho hradu:-)

7 Chachina Chachina | 23. července 2007 v 23:03 | Reagovat

Některé kýče viděné dětskýma očima jsou prostě neodolatelné :-)

8 DJ -> JM DJ -> JM | 24. července 2007 v 12:29 | Reagovat

Naproti hradu bydlí náš kamarád (přímo). šikmo přes ulici stále má byt můj kolega/spolubydlící/kamarád a u kurtů bydlí další kolega.

Prostě Hrad je středobodem. Jedinou věc bych mu vytknul, připadá mi příliš laminátově, jinak taky souhlasím  s tím postojem, když sranda, tak dovedená do detailu.

Připomíná mi to výběr barvy na naše auto - chtělo by to něco pasivně bezpečného - reflexní barvy se std. nedělají, tak zvítězila žlutá, kterou si prý vybírají egocentrici...

Ta rutinní víkendová procházka do krámu zachmuřila mé čelo a uvědomil jsem si, že mohu cosi napravit ve vztahu dcera - otec.

9 hablina hablina | Web | 24. července 2007 v 17:02 | Reagovat

Taky u nás máme podnikatelský hrádek, postavil si jej pan podnikatel za první republiky jako rekreačku.

10 JR JR | Web | 24. července 2007 v 20:23 | Reagovat

Hrad, je to jasné, postavím si hrad!

(z písku na pláži karibiku)

11 Janča Chlumy Janča Chlumy | E-mail | Web | 1. srpna 2007 v 19:12 | Reagovat

Fotky hradů krásné, ale nejhezčí je stejně Jáša!

12 jm jm | 3. srpna 2007 v 11:53 | Reagovat

Janča: Chlumy? TY Chlumy?

13 Janča Chlumy Janča Chlumy | E-mail | Web | 19. srpna 2007 v 10:51 | Reagovat

Jo ty Chlumy!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.