Údiv reklamního ignoranta

26. března 2006 v 22:23 | -JM- |  Nesportovní výkřiky
Byznysu nerozumím a reklamě už vůbec. Možná proto mě tolik dovede udivit.

Třeba v obchodním domě Metropole na Zličíně jsou v prostoru bufetů tři velké nástěnné obrazovky, kde běží TV programy (většinou Eurosport, Óčko a RTL Super). Občas je televizní vysílání přerušeno místní reklamou.

Laik by čekal, že takovou reklamu by si mohl objednat některý z obchodů v tom nákupním centru, aby podnítil spotřebiltele v bufetu, aby ještě zmobilizovali síly a vyrazili něco koupit.

Možná se pletu, avšak zdá se mi, že žádný artikl nabízený na těch obrazovkách si přímo na Zličíně nelze koupit:

- ložiska z Berouna,
- sportovní oblečení z Dalovic (u Karlových Var),
- detektivní služby stejné firmy z Dalovic (ale tentokrát jen s uvedením mobilu, bez adresy),
- nějaké africké víno.

Přiznám se, že by mě nikdy nenapadlo nabízet třeba právě ložiska těm rodinkám a jedincům, kteří v nákupním centru hledí na Toma a Jerryho, žvýkají u toho hamburgery a srkají kafe. Anebo dokonce sportovní oblečení (příp. v kombinaci s detektivními službami) z Karlovarska.

Rozšířil jsem tedy obzor. Není možné slepě extrapolovat svoji zkušenost. Já možná zrovna nepoptávám ložiska od Berounky ani detektivní služby z Dalovic. Ale ty dvě paní s kočárky a cheeseburgerem u vedlejšího stolu si do mobilu určitě ukládají právě tyto kontakty.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama